Bastian 20 år

Vaknade hos tobbe igår, käkade god frukost och drog till stan o träffade schlyter som stog o sålde rosa bandet, LOL! xD
sen drog vi till webhallen o geekade lite star wars Da Force! sen drog jag hem o chillade galet för att jag redan var berädd att gå på fest hos ida, får ett mess och festen är avbokade medans emelie är fett taggad och påväg till mig, emelie framme skriker av ångest att hon vill festa, så jag försöker göra något åt det. ...gick åt helvete... men men vincent kom över också med lite voodo juice xD emelie fixade fest hos bastian som fyllde 20år, en kille i hennes skola. fett najs fest! emelie full o glad, vart ska detta sluta? emelie och vincent... hmmm haha stog o grov hånglade och sen sov tilsammans, fett najs med brunch precis nyss! :) NAAAJS!
//Jonte//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0