En fredagkväll med Vince the Prince

Hej alla fina läsare! Kvällen började med att vi var hos mig och undrade vart fan vi skulle ta vägen, så säger vince att vi drar till leonard o kollar på film tills att vi hittade något bättre. vi bah, keyrå. Erick med sin sneaky sms kontakt så träffar vi på ida i sthlm södra haha! ericks brorsa köper 3,5or och fel cigg. haha FAIL! sen drar vi till lena i sumppan o kollar på 28dagar senare... i 5min innan vincent får ett mess av challie att de e fest i Årsta torg och att bara jag och vincent får komma dit. så vi säger typ att vi måste dra, haha alla andra drar också typ. tar tåget och kommer till gullmars tar buss 160 med varsin 3,5a i handen i detta laget har vi druckit 12 styckna var och pissat en miljard gånger typ, kommer av bussen pch går åt något random håll för att pissa sen träffar vi på chalotte i en gränd typ haha, drar till festen och träffar min gamla kompis martin, byter en 3,5a mot ett glas vodki vodki! sen har kul dansar spelar singstar och totalt utklassar vincent och martin Haha. sen kommer stina med sina 5 väninnor och sen blev det lite blurrat resten.. hemma sover gott med vince i varsin sovsäck. :)

Kommentarer
Postat av: DanBanan

Vincent suger hårt på Singstar, ok inte på Like a Virgin men alla andra låtar ;)

2008-10-19 @ 16:57:29
Postat av: von mioo

hahahah och ni lämnade mej era cpn! :P

2008-10-23 @ 23:54:31
Postat av: Emelie Dahlberg

Älskar dig med bebis, keep up the good work med bloggen, sluta aldrig skriv.. håll oss uppdaterade !

Puss & Kram / Din bästis

2008-11-07 @ 16:55:54
URL: http://gemigenchans.blogg.se/
Postat av: FIA

Hur känner ni emelie ddddddddd? kram!

2008-11-07 @ 17:59:12
Postat av: jonte

jag och emelie är bästa kompisar. :)

//jonte//

2008-11-09 @ 12:56:47
URL: http://dgguys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0